czwartek, 15 stycznia 2015

CZEEEEEŚĆ


CZEŚĆ!

To mój trzeci blog. Pozostałe dwa nie cieszyły się, jak narazie, wielką popularnością. Na początku było mi przykro, szczególnie przy pierwszym, i na pewien czas skończyłam z blogowaniem. Bo po co publikować,  skoro nikt nie komentuje? Mogę pisać ,, do szuflady".
Ale, po poznaniu historii paru innych (świetnych) blogerek*, które zaczynały podobnie,  stwierdziłam: ,, Nikt mnie nie czyta. I co z tego!? Zrobię im na złość i będę pisać! A co?". 
BUMMM! Powstał pomysł. Powstał rozdział.  Powstali bohaterowie. Powstał plan. Powstał wiersz. Powstało W Chowanego Z Przeznaczeniem. TA DAM! 
Rose, Scorpius, Albus i reszta tej hogwardzkiej bandy. Ich przygody, ich problemy, ich sukcesy, ich porażki i cała masa ICH. To taki mój pokłon w kierunku pani Rowling. 
Mam nadzieję, że tym razem zainteresuję chociaż jedną osobę. Mam nadzieję na choć jeden komentarz. Mam nadzieję na mnóstwo weny i chęci. 
Tyle w temacie. 

Tak Trochę Nowa Aśka.

*NIENAWIDZĘ tego słowa (i nie tylko jego.  BUAHAHAHA!!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz